Co NEnosit na brandové focení

Chystáte se na brandové, firemní nebo business focení a stále tápete, co na sebe? Pak zůstaňte a čtěte dál! Ano, oblečení může i zkazit dobrý dojem, který chcete svými brandovými fotografiemi vzbudit v klientech, proto vám nyní popíšu, co rozhodně NEnosit na brandové focení vaší značky. Pokud jste se rozhodla, že oblečení nebudete až tak moc řešit, věnujte prosím pár minut pozornost aspoň těmto řádkům.

Jak brandové fotografie zapůsobí na vašeho klienta?

Abyste opravdu nešlápla s vaším výběrem vedle, doporučuju nepodcenit přípravu! Veškeré oblečení, které chcete mít na svých fotkách si nejprve vyzkoušejte a vyberte vhodné kombinace. Všímejte si všeho, co by mohlo zkazit to, jak na fotografiích budete působit. V tomto článku najdete 6 tipů, čemu se rozhodně vyhnout. 

Pokud se chcete inspirovat k tomu, co na brandové focení naopak nosit, přečtěte si článek „Jak se obléci na brandové focení„. 

1. Nepadnoucí oblečení

Zapomeňte na kalhoty, které ráno nemůžete dopnout nebo krátkou sukni, kterou se pořád marně snažíte stáhnout až ke kolenům. Prostě vám nesedí a neudělají vám službu ani na brandovém focení.

Když se nebudete cítit v tom, co budete mít na sobě, tak to prostě na těch fotkách bude vidět… Nehledě na to, že vy si při každém pohledu na takovou fotku vzpomenete na tu nesnesitelnou podprsenku, která vás škrtila celou dobu focení. To přece nemáte zapotřebí. 

2. Nenoste nic, co normálně nenosíte

V případě takové příležitosti, jako je focení, můžete tíhnout k tomu, že byste chtěla odbočit od svého obvyklého stylu a vzít si něco neobvyklého. Můžete to vyzkoušet, pokud se v takovém kousku cítíte dobře, ale nezapomeňte, že osobní brandové fotografie mají prezentovat vás jako osobnost. Proto se nebojte ukázat svůj styl a to, jaká doopravdy jste! 

3. Doma nechte věci onošené, staré nebo poškozené

Pokud chcete na vašich brandových fotkách vypadat dobře, tak si dávejte pozor na to, v jaké kondici vámi vybrané oblečení je. Všímejte si i vybledlých barev, žmolků, dírek, vytahaných nitek. Fotku s vaším oblíbeným svetrem si udělejte jindy (zvlášť, když jste si ho koupila už na střední a je to na něm vidět). Teď je čas, abyste vypadala jako profík. Pokud se vám opravdu nepodařilo najít dost vhodných kousků oblečení, tak vyražte na nákupy

Brandové fotky jsou investicí do vašeho podnikání, nezkažte si je tím, že budete chtít ušetřit pár stovek za nové sako. Můžete využít také služeb stylistky, která pro vás vybere ten pravý outfit. Pokud žádnou neznáte, ozvěte se mi a já vám ráda nějakou doporučím.

Zuzana Hurná - Produktové foto Sirius finance
Brand focení pro Sirius Finance

4. Vyhněte se trendům

Móda je neustále v poklusu a tak módní trendy přichází a odchází. Vaše fotky by ale měly nějakou chvíli vydržet. Proto volte spíše nadčasové outfity, které vám padnou. Přece jen vašemu brandovému focení věnujete čas i peníze, je to investice na delší čas, neměla by vám sloužit jen 1 sezónu. A to, co vám teď bude připadat jako super trendy, bude za 2 sezóny pokulhávat a za 4 už to bude spíš k smíchu. (Pamatujte třeba éru šusťákovek? Občas se tento trend vrací, většinou na toto období chceme všichni zapomenout.)

5. Neonové barvy a potisky nejsou to pravé

Kousky v neonových barvách, s výraznými potisky (i když značkovými) jsou na fotkách spíš rušivé. 

Pokud je některá z neonových barev vaší brandovou barvou, tak ji zkuste zakomponovat do oblečení spíš ve formě šperků, šátků, rekvizit nebo kancelářských potřeb. Ostatní komponenty na fotku nechte jednoduché, spíš méně barevné, ať zbytečně neodvádí pozornost.

6. Méně je více

Když nevíte „co by“, tak si zopakujte pravidlo „méně je více“. A tentokrát to myslím ve spojitosti s kůží. Neodhalujte holou kůži až příliš moc. Ač na odhalenou kůži máte třeba sebevědomí dostatek, tak na brandové fotky volte mírně konzervativnější oblečení. Máte působit jako profesionál a chcete, aby vás klienti brali vážně. Zkuste v tomto případě trochu potlačit svoje touhy. Sáhněte po formálnějším kousku a cropp top na ramínka s minisukní odložte na nošení mimo brandové focení.

Schůzka s klientem

Obecná rada na závěr? Oblečte se, jako byste šla na schůzku s klientem, na kterého chcete zapůsobit a udělat ten nejlepší dojem. Ona to tak trochu schůzka je, i když mírně jednostranná a online. To ale přece nemusí být překážkou k tomu, abyste udělala dobrý první dojem.

Pomohly vám tyto rady při přípravě vašeho focení? Pokud ano nebo máte nějaká další doporučení, která by mohla pomoct dalším, napište mi do komentáře sem nebo na můj instagram. Stejně tak mě kontaktujte, pokud máte nějaké další otázky, chcete poradit nebo objednat termín vaše brandového focení! Chcete dostávat články do vaší emailové schránky jako první? Přihlašte se k odběru novinek na konci stránky.

BUĎTE TVÁŘÍ VAŠÍ ZNAČKY!

2 Replies to “Co NEnosit na brandové focení”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *