Většina z nás nestojí před fotoaparátem každý den. Proto je jasné, že se před ním nemusíme cítit jako ryba ve vodě. K tomu ještě zahraje na notu naše „nesebevědomí“, které nám stále říká, co na nás není hezké a problém je na světě. Fotky ale potřebujete, tak pro vás mám radu, jak se nervozity aspoň částečně zbavit. Já doporučuju, a na mě to funguje, zaměstnat ruce. V tomto článku vám poradím, co sebou na brandové focení za rekvizity. Vhodně zvolené předměty navíc ne jen sníží vaši míru nervozity, ale také krásně doplní fotografii o další předměty spojené s vámi nebo vaší značkou.
Pokud se chcete poradit osobně, nezapomeňte mě kontaktovat!
Jaké rekvizity použít na brand focení
Kam dám ruce?
Já si svoje nervózní ruce pamatuju odjakživa. Neustále jsem během nervozity musela cvakat perem, ohýbat papír (v lepším případě skládat lodičky) nebo si hrát s vlasama.
Proč nám to pomáhá by poradil asi spíš psycholog, jako fotograf ale můžu potvrdit, že lidé mají velmi často problém, kam umístit svoje končetiny, co s nimi dělat (nebo nedělat), aby to nevypadalo na fotce divně. Když ale mají něco v ruce, ať už to je telefon, tužka, květina nebo káva, nějakým způsobem je to ukotví a zklidní.
Rekvizity jsou pro brandové focení skvělé, i když třeba zrovna nervózní před foťákem nebýváte. Můžou o vás totiž opět říct víc. Doplní váš příběh o detaily, ale i o důležité informace o vás nebo vaší značce.
Že vás kromě notebooku nebo telefonu nic nenapadá?
Věřte mi, že možností je opravdu spousta. A abych tu jen nemlátila prázdnou slámu, zde máte seznam inspirací, které můžete využít.
- Telefon
- Notebook nebo tablet
- Oblíbený hrnek na kávu nebo čaj
- Diář
- Různé kancelářské potřeby
- Sluchátka
- Specifické nástroje, které používáte ve vašem oboru
- Podložka na jógu nebo oblečení na cvičení
- Káva, víno nebo oblíbené jídlo
- Zvířecí miláčci
- Časopis, který se specializuje na váš obor
- Oblíbené knihy (jak vzdělávací, tak relaxační)
- Kytice čerstvých květin
- Rostliny v květináči
- Kšiltovka nebo sportovní týmový oděv
- Mikrofón na podcasty
- Dárky pro klienty (dárky na uvítanou nebo za doporučení)
- Vizitky
- Reklamní prospekty
- Suvenýry z oblíbených destinací
- Konfety na focení oslavy
- Balónky
- Něco z výzdoby vaší kanceláře
- Kabelka nebo taška
- Různé dekorační drobnosti
- Věci, které používáte při přímém prodeji
- Zápisník
- Předměty pro outdoorové aktivity
- Pas a jiné věci na cestování
- Věci související s vašimi koníčky
- Věci, které popisují vaše specifika
- Sezónní zboží a doplňky
- Produkty, které prodáváte
- Vision boardy a mood boardy vaší značky
- Oblíbené předměty denní potřeby
- Věci popisující váš work-life balance
- Předměty pro péči o sebe (svíčky, meditační pomůcky)
- Rodinné dědictví
- Oblíbené umělecké dílo
- Věci typické pro vaše město
Pro další inspiraci můžete využít třeba Pinterest.
To hlavní závěrem
Jedno bych vám ráda závěrem zdůraznila. Nepomínejte, že fotky budou o vás a vašem příběhu. O vaší firmě, kterou jste postavili na nohy nebo ve které nyní tvoříte to, co vás naplňuje. Proto i rekvizity, které chcete mít na fotkách, musí souznít s vaším já. Jako fotograf možná budu chtít slyšet příběh, který vás spojuje s oním předmětem. Budu to chtít slyšet úplně stejně, jako vaši klienti a zákazníci.
Pokud budete chtít poradit, určitě se mi ozvěte.
3 Replies to “Co sebou na brandové focení?”