Co sebou na brandové focení?

Většina z nás nestojí před fotoaparátem každý den. Proto je jasné, že se před ním nemusíme cítit jako ryba ve vodě. K tomu ještě zahraje na notu naše „nesebevědomí“, které nám stále říká, co na nás není hezké a problém je na světě. Fotky ale potřebujete, tak pro vás mám radu, jak se nervozity aspoň částečně zbavit. Já doporučuju, a na mě to funguje, zaměstnat ruce.  V tomto článku vám poradím, co sebou na brandové focení za rekvizity. Vhodně zvolené předměty navíc ne jen sníží vaši míru nervozity, ale také krásně doplní fotografii o další předměty spojené s vámi nebo vaší značkou. 

Pokud se chcete poradit osobně, nezapomeňte mě kontaktovat!

Jaké rekvizity použít na brand focení

Kam dám ruce?

Já si svoje nervózní ruce pamatuju odjakživa. Neustále jsem během nervozity musela cvakat perem, ohýbat papír (v lepším případě skládat lodičky) nebo si hrát s vlasama. 

Proč nám to pomáhá by poradil asi spíš psycholog, jako fotograf ale můžu potvrdit, že lidé mají velmi často problém, kam umístit svoje končetiny, co s nimi dělat (nebo nedělat), aby to nevypadalo na fotce divně. Když ale mají něco v ruce, ať už to je telefon, tužka, květina nebo káva, nějakým způsobem je to ukotví a zklidní.

Rekvizity jsou pro brandové focení skvělé, i když třeba zrovna nervózní před foťákem nebýváte. Můžou o vás totiž opět říct víc. Doplní váš příběh o detaily, ale i o důležité informace o vás nebo vaší značce.

Rekvizity pro brandové focení
Brand foto v Blue Orange Praha

Že vás kromě notebooku nebo telefonu nic nenapadá?

Věřte mi, že možností je opravdu spousta. A abych tu jen nemlátila prázdnou slámu, zde máte seznam inspirací, které můžete využít.

Pro další inspiraci můžete využít třeba Pinterest.

Rekvizity na brandové focení

To hlavní závěrem

Jedno bych vám ráda závěrem zdůraznila. Nepomínejte, že fotky budou o vás a vašem příběhu. O vaší firmě, kterou jste postavili na nohy nebo ve které nyní tvoříte to, co vás naplňuje. Proto i rekvizity, které chcete mít na fotkách, musí souznít s vaším já. Jako fotograf možná budu chtít slyšet příběh, který vás spojuje s oním předmětem. Budu to chtít slyšet úplně stejně, jako vaši klienti a zákazníci. 

Pokud budete chtít poradit, určitě se mi ozvěte

Buďte tváří vaší značky!

3 Replies to “Co sebou na brandové focení?”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *